
- Piasek kwarcowy 0-0,5mm - 25 kg (worek)
- Piasek kwarcowy 0,5-1mm - 25 kg (worek)
- Piasek kwarcowy 0-0,5mm - 1000 kg (paleta worków)
- Piasek kwarcowy 0,5-2mm - 1000 kg (paleta worków)
- Piasek kwarcowy 0,5-1mm - 1000 kg (paleta worków)
- Piasek kwarcowy 0,5-1mm - 1000 kg (luzem)
- Piasek kwarcowy 0,5-2mm - 25 kg (worek)
- Piasek kwarcowy 0,5-1mm - 1000 kg (worek Big Bag)
- Piasek kwarcowy 0-0,5mm - 1000 kg (worek Big Bag)
- Piasek kwarcowy 0,5-2mm - 1000 kg (worek Big Bag)

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
RETRANS Tomczuk Wojciech
Dołha 71
21-570 Drelów
tel: 602128433
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
RETRANS Tomczuk Wojciech
Dołha 71
21-570 Drelów
tel: 602128433
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje